Corfu

20 juli 2022 - Corfu, Griekenland

Vanmorgen in Corfu aangekomen. Lekker Rustig aan kunnen ontbijten. Er lagen nog twee cruise schepen, hmmm dan zijn er wel veel mensen op dit eiland dachten wij. Dat viel alleszins mee, qua drukte dan.

De hop-on hop-off bus gepakt, hoe eenvoudig is dat? Verschillende plaatsen uitgestapt voor 'n bakkie leut en om vliegtuigen te zien opstijgen en landen.

Vervolgens lekker zwemmen en een drankje doen.

Daarna naar het enorme fort hier. Jaap en Ria konden een bejaardenkaartje kopen en Jaap was in de veronderstelling dat ze zijn ID-kaart wilden zien. Maar nee, dat hoefde niet, hilariteit alom. De meneer geloofde Jaap op z'n woord🤣.

Een klim naar boven op het fort en een fantastisch uitzicht was ons cadeau.

Als laatste door de oude stad: erg leuk! En heerlijk ijs... Traktatie van Jaap. Superleuke pleintjes en straatjes, schattige winkeltjes, maar te weinig tijd om echt even goed te kunnen kijken/shoppen.

Op dit moment, zit ik ietwat schuddend te typen, want we vertrekken weer met dit enorme gevaarte. Richting Messina op Sicilie. Daar zullen we morgenvroeg aankomen en de gehele dag vertoeven. We zijn nieuwsgierig!

Eerst maar even douchen en dineren. Hopelijk net zo lekker als gisteren. We gaan hier alle restaurants af op 't schip.

Nu snel 't blog verturen.... We hebben alleen 4G als we in de buurt van de kust zijn😅.

Tuut Gea

1. Egbert:
    Eet smakelijk
  2. Giny Puister:
    20 juli 2022
    Volgens mij doe je dezelfde plaatsen aan als wij deden met de Holland-Amerikalijn
  3. Harma:
    20 juli 2022
    Weer een mooie dag mogen beleven Gea. En er komen nog meer mooie steden. Geweldig.
  4. Eva:
    Haha, die Jaap.
    Ben benieuwd hoeveel restaurants aan boord zijn. Goede reis maar weer.
    Veel plezier op Sicilië
  5. Els:
    20 juli 2022
    Klinkt allemaal geweldig! Een behouden vaart@ tot het volgende verhaal.
  6. Joke:
    20 juli 2022
    Wat weer mooi allemaal Lekker genieten
  7. Jan Harms:
    21 juli 2022
    Kijk al uit naar het volgend verhaal. Corfu kan dus nog een keer want de villa van Sissie is ook een plek om gezien te worden. Dus morgen de Etna???
    Veel plezier.
  8. Anneke:
    Geweldig!!
    Hoop dat het eten lekker was,
    Goede reis, Geniet en een behouden vaart met dat flatgebouw op het water🍀
  9. Laura:
    21 juli 2022
    Kun je ook gaan vloggen? Dit is al zo leuk om te lezen 😂