Eerste Klimdag

5 januari 2022 - Moshi, Tanzania

Net wakker en besef me: vandaag gaat het beginnen!

Gisteren is Diana gearriveerd, gelijk met onze gids. Zij moest wél én voordat ze in dat vliegtuigje stapte naar  hier een pcr test doen, notabene bij de landing nogmaals. Idioterie, want niemand laat zich verder testen of draagt een mondkapje

Handig wat de briefing betrof dat ze tegelijk aankwamen. Extra slaapzakken worden gehuurd, maar die moeten nog wel in onze al volle duffels🙄

Gisteren een relaxdagje gehad. Dat vonden we achteraf ook erg slim van onszelf, want de warmte is ook even wennen. Tineke en Ria hebben nog een lange wandeling gemaakt. Ik dacht bij mezelf :" lopen doen de we komende dagen genoeg, dat bedje bij het zwembad roept mij."

Tineke voelde zich niet helemaal topfit. Ik hoop dat we straks bij het ontbijt anders mogen vernemen.

Mijn ritselende kamergenoot is gisteren met een gil ontmaskerd.

Toen Diana haar klamboe in orde maakte viel er een groot beest naar beneden...dat bleef hangen in de klamboe,  maar moest wél weg. Gewapend met een kopje, wcpapier is het mijn dappere zus gelukt om het beest . . Onschadelijk te maken.  ( lees :dood dus)

De hele kamer geïnspecteerd maar verder niks meer ..

Een beetje een onrustige nacht gehad: straks ontbijten en worden we om 09 00 uur opgehaald. Eerst drie uur naar de route hobbelen in een auto en dan, dan gaan we beginnen!

Ik ben bang dat dit voorlopig het laatste blog is. Maar zodra er iets kan, zal ik weer gaan schrijven.

We zijn allemaal redelijk opgewonden ... tot gauw en duim voor ons.

Pole pole gaan we straks veel horen: langzaam langzaam...

Tuut Gea

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jordan:
    5 januari 2022
    Heel veel plezier en succes!!
  2. Giny Puister:
    Succes!
  3. Mary:
    Succes toppers
  4. Gretha:
    Heel veel succes meiden! Vind het nu al knap 🤩
  5. Marja Wieringa:
    5 januari 2022
    Spannend hoor, heb gisteren op you tube nog een filmpje van de tocht bekeken. Heel veel succes hoor. P.s. ben wel benieuwd wat voor beest er nu in de klamboe zat.
  6. Alet:
    5 januari 2022
    Super tof! Heel veel succes en plezier gewenst.
  7. Anneke:
    Heel veel succes🍀🍀🍀🍀
  8. Marga Lauwen:
    Heel veel succes 💪💪
  9. Sandra:
    5 januari 2022
    Spannend… maar vooral ook heel leuk! Succes met de klim! 💪
  10. Jan Harms:
    Hou je taai
  11. José Schudde:
    5 januari 2022
    Geweldig! Veel succes en plezier. Ik wacht met spanning op je volgende verhaal...
    Vind het zo knap van jullie!!!
  12. Andrew:
    Veel plezier! Maar wat voor beest was t??? In die Klamboe
  13. Els:
    5 januari 2022
    Heel veel succes toppers!!!!
  14. Herriet:
    5 januari 2022
    Heel veel succes en geniet met en van elkaar.
  15. Ellen Kingma:
    5 januari 2022
    Heel veel plezier en succes. 😘
  16. Angelique:
    5 januari 2022
    Succes en vooral heel erg genieten!
  17. Liesbeth:
    6 januari 2022
    Wat een avontuur. Veel plezier, geniet veel en zet hem op!
  18. Lisette:
    6 januari 2022
    Veel succes allemaal en vergeet niet te genieten!
  19. Yvette:
    7 januari 2022
    Heel veel succes! 💪😃
  20. Marjan:
    9 januari 2022
    Ben heel benieuwd naar het vervolg!! Geniet er van Gea!
  21. Gea Schrikkema:
    9 januari 2022
    Wat lees ik nu al spannende dingen, ik vind het super dat jullie dit avontuur aangaan!!
    Succes en natuurlijk heel veel genieten, dit maak je maar 1x mee.