Laatste dag Tanzania, tenminste?

15 januari 2022 - Moshi, Tanzania

Die stomme PCR testen hijgen toch wel in onze nek. Dat domme geaai in een neusvleugel mag toch niet de oorzaak zijn dat we onze vlucht naar huis gaan missen.

Noel,  die de tocht en transfer regelt kwam gezellig op ons zwembadbedje plaatsnemen vanmorgen in alle vroegte. Met de mededeling dat het nog wel erg spannend zou gaan worden of de testresultaten op tijd binnen zouden zijn.

Maar voor 50 dollar per persoon zou dat vast lukken. 🥸

Je begrijpt hoe we ons voelden, maar wilden toch niet onnodig risico lopen. Dat is de pest van afhankelijk zijn...

Tineke lag ergens bij een masseur dus ik ben maar gaan pinnen voor ons beide. Noel zou me wel even brengen.je moet deksels opletten wat er gevraagd wordt qua valuta ( de currency-app is werkelijk reuze handig.)

Na een dikke driekwartier en vier pinautomaten verder, kon ik Noel een berg van die Schillingen overhandigen.

Warempel is een half uurtje geleden onze negatieve testresultaat binnen gekomen. Doorsturen naar de balie om te printen, kost ook een beetje moeite, maar: gelukt!

Dadelijk wat te eten bestellen ( duurt zeker driekwartier dat het geserveerd wordt) en alles in de koffers proppen.

Ook weer zin om lekker naar huis en onze geliefden te gaan.

Dank jullie voor het lezen van het blog en de meelevende reacties.

Tuut Gea

3. Giny Puister:
    Goede reis terug!
  4. Linde:
    15 januari 2022
    Goede reis!! Dit avontuur neemt niemand je meer af. Liefs!
  5. Sandra:
    15 januari 2022
    Wat je met een zak vol 💰 wel niet voor elkaar kan krijgen… maar gelukkig kunnen jullie je vlucht halen! Goede reis 🛫
  6. Jan Harms:
    15 januari 2022
    Voorspoedige reis. Zal maar niet uitweiden over de "bijverdiensten" in Afrika. Jullie zijn in hun ogen allemaal miljonair dus........... Zo werkt dat.
    Tot ziens.
    Je vader
  7. Els:
    Goede reis!
  8. Jaap:
    16 januari 2022
    Super leuke blog Gea, jij kunt niet alleen klimmen wat vreselijk zwaar is, maar ook nog even leuk reisverhaal tikken. TOPPER!
  9. Mary:
    16 januari 2022
    Super leuk Blog Gea, genoten van je prachtige verhalen. We beleefden het zelf bijna mee.
    Dikke tuut Mary
  10. José Schudde:
    16 januari 2022
    Ach, die 50 extra mag de pret niet drukken toch...Wat een geweldig avontuur hebben jullie weer tot een goed einde gebracht. Toppers!