Berenrots stroomgedoe
6 augustus 2024 - Palau, Italië
Gisteren op de fiets om naar de oude stad Palau te gaan. Niet ver maar wel veel hoogteverschillen zodat het zelfs met de e-bike nog hard werken was. Ook naar beneden 49km aangetikt, dus volgende keer n helm op.
De rots beklommen dat door erosie lijkt op een beer en wat een fantastisch uitzicht hadden we daar!
Naar beneden en een beetje rondgedwaald door het stadje, koffietje en een strandje aangedaan.
Vis gekocht voor bbq en op de camping een discussie over de stroom-plug-in. Wij 3en gebruiken alledrie stroom voor 2 plekken. Geen ruimte meer om nog een kabel te kunnen inpluggen. Beneden ons is nog een camper gekomen en zij hebben uiteraard ook recht op stroom. Of wij wel een stekker eruit wilden halen maar dat was dan weer niet onze bedoeling. Kortom, met verlengkabels kom je ook n eind.
Nu maar hopen dat er op de laatste vrije plaats naast ons pas iemand komt als wij morgen hebben opgepakt.
Nu worden er onderhandelingen gevoerd om een boot te huren, mits een collega van Ello een kopie van zijn vaarbewijs kan mailen voor 12.00 uur🤞.
Ciao tuut Gea

