HOERA!

26 april 2025 - Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland

Gisteren voor de laatste x door Regensburg geslenterd. Museum aangedaan en andere pleintjes bezocht. Hoe grappig dat het dan al bijna lijkt dat we de stad kennen. Het was een beetje een donkere dag en het leek me dan ook logisch om vooral nogmaals naar de paspoorten te zoeken. Eric wilde aangifte doen bij de politie, maar omdat je dan geen geldig reisdocument hebt moet je daarna naar de ambassade enz. Mijn overtuiging was dat onze documenten zoek waren in plaats van kwijt. "Zoek" : ze liggen op een plek waar nog niet gezocht is. " Kwijt" is echt kwijt.

En werkelijk: HOERA! op een werkelijk onverklaarbare wijze lag de portefeuille onder het mandje knijpers.

Hoe dat heeft kunnen gebeuren blijft een raadsel. Ik verdenk Eric 🤭. 

Momenteel zijn we onderweg richting Rothenburg ob der tauber een 200 kilometer verderop. Het is behoorlijk druk op de weg, maar de zon schijnt en de verwachtingen zijn hoog.

Grusse Gea

8 Reacties

  1. Herriet:
    26 april 2025
    Wat een opluchting dat jullie de passen hebben gevonden. En… de zon schijnt. Veel plezier.
  2. Ellen Kingma:
    26 april 2025
    Fijn dat de paspoorten gevonden zijn😅veel plezier verder en goede reis. 😘
  3. Ria de Jonge:
    26 april 2025
    Jullie gaan een hele mooie opgeluchte week tegemoet.
  4. José:
    26 april 2025
    Heerlijk, zo'n verhaal met goede afloop!
    Fijne reis 😘
  5. Ria de Jonge:
    26 april 2025
    🥳🌞
  6. Els:
    26 april 2025
    Heerlijk gevoel moet dat zijn, dat de paspoorten er weer zijn. Goede reis verder. Tuut
  7. Joke:
    26 april 2025
    Gelukkig alles weer terecht👍
  8. Anneke:
    27 april 2025
    Fijn dat jullie reisdocumenten terecht zijn. Goede reis en veel plezier!