Rothenburg ob der Tauber

27 april 2025 - Rothenburg ob der Tauber, Duitsland

Gisteren aangekomen hiero en het is hier erg toeristisch. Ineens komen we Nederlanders tegen. Ook wel logisch, want wat een kneuterig stadje is dit😍. ( wss met veel subsibie en dat is helemaal dik in orde) 

Het was behoorlijk druk en onze Engelse buren vertelden dat er op het marktplein muziek zou zijn en veel bier. Eerst maar even onthaasten en lekker lezen was ons credo, we zouden wel zien. Toch maar op de stalen ros geklommen en naar Rothenburg getrapt. Wat een drukte en wat een leuke plek! Geen bier maar naar de Edeka om boodschappen te doen. Terug op de camping toch maar besloten om uiteten te gaan. Niet erg handig na een grote zak tortillachips. 

De schnitzels waren als deurmatten zo enorm, maar erg smaakvol en vooral niet op te krijgen.

Vandaag genoten van de stad, het weer, lezen en elkaar. Aanrader dit hiero.

Gruss Gea 

2 Reacties

  1. Herriet:
    27 april 2025
    Heerlijk hè om zo op stap te zijn en Duitsland is mooi.
  2. Ria de Jonge:
    30 april 2025
    🥰 🚲 🥘