Home sweet home

17 augustus 2025 - Delfzijl, Nederland

De weersverwachting was goed, alleen hield het weer zich niet aan die verwachting. Na een aantal buien de boel vanmiddag opgepakt en naar huis gereden. In een wip waren we thuis: Heerlijk

Lezen we: nabij Otterlo tijdens de fiets4daagse een wolf met schedel gespot toen iemand even uit de (fiets   mag ik hopen) broek moest..... 😅

 Vrijdag belde Puck:" Mam, met geen mogelijkheid krijg ik Quentin zijn fiets in mijn auto als oma ook meegaat. " Onze link&co maar opgehaald en alles erin gepropt. Oma kon nu ook mee. 🙃

Gewoon op de camping met andere kinderen spelen is toch het meest aangenaam. Of samen spelletjes doen of lezen. Quentin pakte mijn boek en vroeg:" Op welk level bij je?"  😆Ik houd m erin.

Samen fietsen naar het Hemelriekje ( " mijn benen zijn nu wel moe") en Drouwenerzand (" Gaan we zo weer terug, het is zo druk hier")🤣 Na een uurtje een stempel gehaald en 's middags nog twee uurtjes geweest. Mijn angst dat ik hondsberoerd uit de zweefmolen zou komen bleek volledig ongegrond. Het werden de rustige attracties.😅

En nu is er werk aan de winkel: Het onkruid in de tuin staat bijna op heuphoogte, we krijgen nog 4 kuub hout, alle vrienden en familie weer opzoeken. En het werkzame leven staat op het punt van opstarten. En ook daar weer zininin! 

Tuut Gea

6 Reacties

  1. Ria de Jonge:
    17 augustus 2025
    Wilde gisteren nog zeggen betere afsluiting, wat het weer betreft , dan vorig jaar. Maar dat was ook wel een beetje zo toch?😅
    Heerlijk joch Quentin🥰
    Tot gauw 😘
  2. José:
    17 augustus 2025
    Welkom thuis liefje!
  3. Els:
    17 augustus 2025
    Home sweet home!!!! Ook weer heerlijk!
    Wij nog twee dagen fietsen in omgeving Ootmarsum en hebben het er dan ook weer opzitten!! Bedankt voor je mooie verhalen😘
  4. Herriet:
    18 augustus 2025
    Gea wat leuk omzet allemaal mee te lezen en u wer heerlijk thuis. Lekker nagenieten.
  5. Jan Harms:
    18 augustus 2025
    Weer een pracht verhaal Gea
    Succes met de werkzaamheden thuis.
    Pa
  6. Anneke:
    8 oktober 2025
    Hoi Gea, ik kreeg de berichten allemaal in een soort van achteruit binnen ….., toen ik weer thuis was na een maand Texel….,
    Bereik niet heel goed en mijn telefoon moet misschien vervangen worden. Ik ga ze lezen ook in de achteruit versnelling.