Home sweet home
17 augustus 2025 - Delfzijl, Nederland
De weersverwachting was goed, alleen hield het weer zich niet aan die verwachting. Na een aantal buien de boel vanmiddag opgepakt en naar huis gereden. In een wip waren we thuis: Heerlijk
Lezen we: nabij Otterlo tijdens de fiets4daagse een wolf met schedel gespot toen iemand even uit de (fiets mag ik hopen) broek moest..... 😅
Vrijdag belde Puck:" Mam, met geen mogelijkheid krijg ik Quentin zijn fiets in mijn auto als oma ook meegaat. " Onze link&co maar opgehaald en alles erin gepropt. Oma kon nu ook mee. 🙃
Gewoon op de camping met andere kinderen spelen is toch het meest aangenaam. Of samen spelletjes doen of lezen. Quentin pakte mijn boek en vroeg:" Op welk level bij je?" 😆Ik houd m erin.
Samen fietsen naar het Hemelriekje ( " mijn benen zijn nu wel moe") en Drouwenerzand (" Gaan we zo weer terug, het is zo druk hier")🤣 Na een uurtje een stempel gehaald en 's middags nog twee uurtjes geweest. Mijn angst dat ik hondsberoerd uit de zweefmolen zou komen bleek volledig ongegrond. Het werden de rustige attracties.😅
En nu is er werk aan de winkel: Het onkruid in de tuin staat bijna op heuphoogte, we krijgen nog 4 kuub hout, alle vrienden en familie weer opzoeken. En het werkzame leven staat op het punt van opstarten. En ook daar weer zininin!
Tuut Gea


Heerlijk joch Quentin🥰
Tot gauw 😘
Wij nog twee dagen fietsen in omgeving Ootmarsum en hebben het er dan ook weer opzitten!! Bedankt voor je mooie verhalen😘
Succes met de werkzaamheden thuis.
Pa
Bereik niet heel goed en mijn telefoon moet misschien vervangen worden. Ik ga ze lezen ook in de achteruit versnelling.