Santander
San Sebastian per fiets aangedaan. Verdorie nog steeds geen helm en toch weer 50 km/u aangetikt.😅
Erg leuk hoor, een beetje mondaine badplaats met veel barretjes waar je heerlijke pintxios kunt bestellen. Terwijl ik zelden keuzestress heb had ik dat gistermiddag absoluut: Alle hapjes zagen er TE smaakvol uit.
Een bordje vol pintxios en een drankje; zo gaat dat in dit deel van Spanje😋.
Op de fiets terug naar de ( veel te dure) camping was een helse tocht. Leuk hoor een nieuwe route met de navigatie. Alleen zo steil dat met een hartslag van uiteindelijk over de 200 de fiets omhoogduwend niet echt tot mijn favorieten zal gaan behoren.
Buiten adem en zwetend kwamen we aan bij de biologische winkel om lekkers in te slaan.
Vandaag weer een dikke 200 km westwaarts gereden richting Satander. Een kleine camping met een trap naar het strand en een, zeg maar, levendige familiecamping. Vooral de kinderen lijken allemaal doof; ze schreeuwen dat het een lieve lust is. De plek is werkelijk fantastisch en in de buurt veel te zien en te beleven. Even afwachten wat het weer gaat doen. ( Eric kijkt het liefst op weerplaza en ik naar de lucht. Vanmiddag lagen we op het strand terwijl er volgens internet een hoosbui zou zijn en ja; ik in ondergoed🤣. Er wordt hier nog veel topless gezond dus ik viel niet ernstig op)
We gaan even een drankje doen en onze boeken uitlezen
Toedeloetie, liefs Gea


Goed bezig. 💪🚴♀️
Heerlijke Spaanse cultuur. Genietse 😘
Pa Harms