San Sebastian
17 juli 2025 - Donostia / San Sebastián, Spanje
Net geïnstalleerd in San Sebastian. De bedoeling was eigenlijk Labenne maar dat was heul druk, heul toeristisch en heul vol. Dus doorgereden naar Spanje. Dwars door San Sebastian: ook heul veul. Maar dan van alles: mensen auto's, bussen scooters enz. Maar wow wat een fantastische kust hier! De weersverwachting is niet erg rooskleurig, dus vanavond maar even vergaderen wat de volgende stop zou kunnen worden: Richting Portugal of de Pyreneeën in.
Op de camping direct kennis gemaakt met een Nederlandse vrouw (in tranen) omdat hun camper was overleden en ze nog twee nachten wilden blijven. Nou, hun camper afgevoerd en zij in een dure blokhut en wij een plek voor 2 nachten. Ook niet goedkoop trouwens, maar goed, gelukkig geen gedoe met ons huisje op wielen.
Ik hoor net dat we even boodschappen op de fiets gaan doen ( maar we gaan hiero zeker eten, want de keuken is hier jammie. Alleen weet Eric dat nog niet😂)
toedeloetie, liefs Gea
4 Reacties
-
Ria de Jonge:17 juli 2025Eet smakelijk vanavond 😋😘
-
Els:18 juli 2025Ja, het is daar echt prachtig!! Ben heel benieuwd wij de reis verder naar toe gaat!! Eet smakelijk! 😘
-
José:18 juli 2025Hoop dat het slechte weer meevalt
-
Anneke:18 juli 2025Spannend …., heerlijk dat vrije gevoel van we zien wel waar we uitkomen, Portugal of de Pyreneeën! Veel plezier ouwe zigeuner🙋♀️

