Op naar Galicië

13 juli 2025 - Souillac, Frankrijk

Nauwelijks bijgekomen van school, in de camper en aan de rit. Dat heeft geresulteerd in: bikini vergeten en de campinggids ( is toch een stuk uitgebreider en completer dan het zoeken op internet).

Maar een erg rustige weg, geen files gehad en dat voor een zwarte zaterdag; zijn wij even een blij ei.

Een camping aan gedaan in Troyes. Helaas geen plek meer MET stroom, naja dan maar zonder. Tenslotte hebben we gas om op te koken en koffie te maken. Alleen onze telefoons konden niet opgeladen. Nou, geen probleem: Tijdens afwas stopte ik de mijne in een stopcontact voor een scheerapparaat ergens in een douchehokje. 

Eerst maar de afwas terugbrengen en vervolgens mijn telefoon halen. 

Goed, teruggekomen was uiteraard de douche bezet. Even wachten om later te constateren dat mijn telefoon met oplader was verdwenen: KAK!

Receptie dicht en deze naïeve vrouw ging toch her en der vragen of er een telefoon in de douche was gevonden. ( op school werd al geopperd: ga je weer iets kwijtraken? Dan heb je ook weer iets te vertellen 😜) 

Gelukkig kreeg ik vlot een positief antwoord: ja hoor en afgegeven bij de receptie. Maar die was zoals al verteld, reeds gesloten.

Naja dan maar in de ochtend als ik brood zou halen even vragen. 

Vandaag doorgereden naar Souillac aan de Dordogne.  Hier hebben we twee jaar geleden ook een aantal nachten gestaan.

Beetje heen en weer schuiven op verschillende campingplekken. Maar heerlijk aan het water en voorlopig een nachtje of drie. Een beetje oriënteren op de volgende stop. Rijden we door

naar Santiago de Compostella of doen eerst San Sebastian aan. We hebben nog tijd en slaap ( inhalen heh) genoeg.

toedeloetie liefs Gea

13 Reacties

  1. Jannie:
    13 juli 2025
    Fijne vakantie, geniet ervan.
    Liefs Eddy en Jannie
  2. Ria de Jonge:
    13 juli 2025
    Fijn te horen dat de humor nog aanwezig is.
  3. Giny Puister:
    13 juli 2025
    Fijne vakantie
  4. José:
    13 juli 2025
    Enjoy!
  5. Ello:
    13 juli 2025
    Goede reis, 😘
  6. Marga:
    13 juli 2025
    Een hele fijne vakantie Gea en Eric ! 😘
  7. Joke:
    13 juli 2025
    Een goede reis verder en een hele fijne vakantie!
  8. Herriet:
    13 juli 2025
    Hele fijne vakantie en geniet ervan. Nu al leuk om jullie te volgen. Liefs
  9. Ria de Jonge:
    14 juli 2025
    Gelukkig weer iets te schrijven. 😅Fijne vakantie.😘
  10. Anneke:
    14 juli 2025
    Fijne vakantie Gea….., samen met jouw husband.
    Denk ook even goed om rustig aan doen, slapen enzooo! Belangrijk!!
    Groetjes en geniet!
  11. Jan Harms:
    18 juli 2025
    Jantje de Boer is er niets bij. Een nieuwe bikini had je toch net nodig niet waar. Dus ook weer een goede reden. En wat de telefoon betreft, moet kunnen. Vroeger hadden we een touwtje door de brievenbus/.
    Maar toch weer smakelijk om te lezen, Good luck
  12. Els:
    18 juli 2025
    Wat weer een heerlijk begin🤣🤣
  13. José:
    18 juli 2025
    Heerlijk...dan maar geen 👙..
    Heel veel plezier meis.