Zwembad

2 maart 2023 - Agadir, Marokko

Wat kun je je druk maken over hoe je zonnebedje moet staan, welk spelletje er gespeeld gaat worden, of iedereen wel goed is ingesmeerd, tot waar we gaan sjouwen door het mulle zand enzovoort. Zo ongeveer zien onze dagen eruit. 

We zouden op Quentin passen en dan ren je van zandkasteel naar speeltuin en van zwembandjes naar zwembad. Die zwembandjes zijn nog steeds evenzo onmogelijk als toen onze kinderen klein waren😅.

Meneer de kleinzoon is stapel op water en springt zomaar het zwembad in. " Lekkuh hoof onde wate" Vervolgens de kleur van ons kleinkind bekijken en bij het kleuren van blauwe lippen toch echt het zwembad uit wurmen. De natte zwemluier afpeuteren met een discussie over plassen in dat ding. Waarbij er bij hoog en laag beweerd werd dat er niet in was ge-urineerd. (ik ben twee en ik zeg nee) 

Dat ging uiteraard gebeuren toen de luier op de enkels hing en werkelijk, het leek wel een ophol geslagen tuinsproeier. 

Wij als opa en oma hebben alles netjes weggespoeld met onze veldflessen water en ontzettend verantwoorde doppers. Oeps, van wie zijn die slippers die zijn ondergesputterd? Nou, buiten dat er her en der verbranding is opgetreden werd m'n gezicht roodgekleurd. 

(En erg gelukkig dat het geen diarree of iets dergelijks betrof) 

Dat is buiten dat we heerlijk genieten hier met z'n allen wel de belevenis van de dag. 

Tuut Gea 

5 Reacties

  1. Danny:
    2 maart 2023
    Ha! Volgende keer een mooie video ter illustratie? Mooie verhalen weer. Geniet!
  2. Ria de Jonge:
    2 maart 2023
    Mooi verhaal, lees ik graag.
  3. Kelly:
    3 maart 2023
    Hahahah ik zie het allemaal al helemaal voor mij! Genieten daar!
  4. Anneke:
    3 maart 2023
    Wat weer een gezellig verhaal, Gea.
    Geniet vooral! Goede thuisreis.💋
  5. Jan Harms:
    4 maart 2023
    Zie het al voor mij.