Crocopark

1 maart 2023 - Agadir, Marokko

Heerlijke rustige dagen hier : beetje slenteren langs het strand en bijna geen genoeg kunnen krijgen van de enorme golven. Bijna, totdat het zoutgehalte in de lucht en het zand alle ( zonne) brillen tot matglas heeft omgetoverd.

Vanmorgen hebben we een taxi geregeld en naar het krokodillenpark gereden. Zonder noemenswaardige verwachting. Zoiets als: een plasje water en een aantal krokodillen. Maar een bovenverwachting aardig park, met krokodillen, leguanen, schildpadden, slangen en aapjes.

Gelukkig gooide Quentin niet zoals in de apenheul organisch afval bij die beesten. Dat gaf toen nogal consternatie ( vooral omdat we onszelf geparkeerd hadden bij het bordje : verboden te voeren 🙄)

Tip: regel alles zelf ipv bij de reistours bij de receptie, dat scheelt zeker 70% van de kosten. Ze zijn hier natuurlijk ook niet gek en zien ons als portmonnee op benen. Logisch, dat dan wel weer.

Ik geloof dat de Hammam is geboekt voor morgen en een Quad-tocht door de woestijn nog op het verlanglijstje staat. We zullen het straks gaan bespreken.

Dadelijk een drankje en jawel hoor: lekker eten. Ik geloof dat ik de sportschool voor de komende maand maar vast ga bespreken. Toch gek dat je meer en langer moet werken om al die extra's weer kwijt te raken. Zoals we op school zeggen : van boven lijkt iedereen slank 🤣 ( dankjewel Thom).

Tuut Gea

1. Linde:
    😂😂😂 Genieten! ❤️
  2. Els:
    1 maart 2023
    Geniet.........niet met mate Gea!!!!!
  3. Joke:
    1 maart 2023
    Super, hoort allemaal goed Veel plezier😘
  4. Jan Harms:
    2 maart 2023
    Weer een prachtig verhaal en mooi dat jullie het naar de zin hebben. Ben benieuwd hoe het fotoboek eruit ziet.
  5. Ellen Kingma:
    2 maart 2023
    Leuk je verhalen weer te lezen.
    Spannend!!! Veel plezier samen.
    Genietse😘
  6. Gea Schrikkema:
    5 maart 2023
    Dinsdag maar eens kijken of ik je nog herken Gea.
    Bruin, relaxed en helemaal in de gloria van zoveel jaar huwelijk.
    Het is je zo gegund!