Marokko

28 februari 2023 - Delfzijl, Nederland

Gisteren met de hele familie aangekomen in Agadir en vandaag al het gevoel hebben dat we hier al een poos verblijven.

Heerlijk is het hier. En gek genoeg, ook alweer verbrand door de zon🙄.

Gisteren regende het toen we aankwamen, zo rond het middaguur. Maar dat vonden we eigenlijk niet heel erg. Een beetje eten, kletsen en een middagdutje was ons programma.

Quentin had de speeltuin ontdekt en aan het eind van de middag, na ons dutje even op verkenning uit.

Vanmorgen enorm verrast! Nadat we hadden ontbeten en koffie gedronken was onze kamer omgetoverd in een bruidsuite : rozenblaadjes en een prachtig opgemaakt bed, taart en een cadeau. We hebben een erg mooi fotoboek gekregen met foto's die onze meiden verzamelden met oa hulp van vrienden en familie: Wat een rijkdom. Dankbaar ook.

Ik geloof dat we alweer gaan eten. Desastreus voor ons gewicht.

Tuut Gea

1. Herriet:
    28 februari 2023
    Wat geweldig om daar met de hele familie te zijn en in het prachtige Marokko. Geniet met elkaar en op het terug zien van jullie … jarig huwelijk.
  2. Mary:
    28 februari 2023
    Heel veel plezier Gea en familie, lekker genieten😘
  3. Jaap:
    28 februari 2023
    Mooi hoor bruidsuite. 35 jaar van Harte!
  4. Els:
    28 februari 2023
    Wat een verwennerij😍heerlijk op stap met alles wat je lief is! Fijne voortzetting🌞
  5. José Schudde:
    28 februari 2023
    Wauw Gea, geweldig om dit samen met jouw lieverds te kunnen doen! Veel plezier!
  6. Joke:
    28 februari 2023
    Lekker genieten van en met elkaar❤️
  7. Marga Lauwen:
    28 februari 2023
    Van harte gefeliciteerd samen en geniet van elkaar 🌹
  8. Anneke:
    Wat super leuk Gea!
    Genieten!!!
  9. Giny Puister:
    Heel veel plezier, 35 jaar alweer gefeliciteerd 😘
  10. Alet:
    1 maart 2023
    Oh wat heerlijk!! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne tijd samen! ❤️
  11. Sandra:
    1 maart 2023
    Geniet ervan samen! 🇲🇦☀️😎 groetjes de buurtjes