Paspoort

23 oktober 2022 - Delfzijl, Nederland

We zijn net weer thuis, na een heerlijke week  een nieuwe omgeving  beleven, einden lopen, lachen, kletsen, stilte, verbazen en verwonderen.

Dat laatste voornamelijk over de geweldige impact van de stad Santiago en misschien nog meer over de regen die daar naar beneden komt.

Een heerlijke relaxdag vandaag en om 16.00 uur de transfer naar het vliegveld.

Een zeer voorspoedige vlucht en twintig minuten wachten voordat we bij een gate konden uitstappen. We hadden erg veel wind mee richting Nederland😅.

Halverwege de weg naar huis in de auto veel gebeld met de marechaussee, omdat, hoe vreselijk stom!!!! Ik m'n paspoort in het lectuurvakje heb laten liggen van het vliegtuig. Wel altijd anderen vragen of ze alles hebben gepakt, maar zelf....You Stupid woman!

De administratie van de marechaussee, waar ik driemaal naar ben doorgeschakeld, zit ergens behalve naast de telefoon. Ik zal het morgen nogmaals proberen. Anders maar 'n mail naar Vueling. Het zal wel een nieuw paspoort aanvragen worden vrees ik. Naja, veel is vervangbaar. Zo ook een paspoort ( zou toch jammer zijn van de extra kosten en ook de hierin gezette stempels. Heb er toch blijkbaar iets mee: met stempels)

Nu nog even door de foto's scrollen, 'n glas wijn drinken en Joke een dikke virtuele tuut geven voor een superfijne week.