Bangkok!

20 juli 2014 - Delfzijl, Nederland

Door een uitzwaai team ( Kelly, Jur en Marja en Hans en Hermien) zijn we gistermorgen om negen uur op de trein in Appingedam gezet. Samen met Ellen, Ello Jaap en Ria zijn we naar Groningen gereisd waar Els en Egbert ons al op stonden te wachten. Zonder problemen zijn via Dubai naar Bangkok gevlogen. Natuurlijk denk je dan wel aan het vliegtuigongeluk van een paar dagen geleden..... Bah verschrikkelijk!               In Bangkok aangekomen gelijk maar pinnen. Even rekenen voor de koers. Soms moet je eerst even goed lezen voordat je die enorme flappen in je portemonnee kunt proppen. Wat een stad is dit zeg! We hebben uitzicht op enorme gebouwen, maar als je goed kijkt zijn er veel golfplaten huisjes te zien. Straks maar even de stad verkennen en een hapje eten. We zullen vast goed slapen vannacht. Dat moet ook wel want morgen staat ons een drukke dag te wachten. Liefs Gea

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Suzewesterveld:
    20 juli 2014
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Het lijkt me een hele belevenis, zo'n andere wereld!
  2. Marja Wieringa:
    20 juli 2014
    He mensen, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hier is het ook verstikkend heet. De komende week ook nog.
    Vandaag Danielle haar verjaardag vieren.
    Hebben jullie al lekker thais eten gehad?
  3. Herwig en diana:
    Hi,

Fijn dat jullie goed zijn overgekomen. Geniet er van!!! Hier inderdaad heel warm, het hele weekend gezeild, erg lekker! Liefs Herwig en Diana
  4. Gretha:
    20 juli 2014
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Een hele fijne vakantie en heel veel genieten! Hier in Italie ook alles helemaal goed! X