CAPRI

28 juli 2022 - Sorrento, Italië

Bijna klaar met de barbecue... De laatste scampi is bijna geroosterd..  Ook fijn om gewoon op je dooie gemakje in de tuin te zitten. ( wel even wennen dat we zelf de tafel moeten afruimen🤣 wij zijn ook een beetje decadent... )

Vanmorgen zijn we naar de het eiland Capri gevaren. Prachtig hoor, maar knetterdruk een hoog opgespoten lippen gehalte. Ik denk dat het de nieuwste mode is. Zal eens kijken wat 't hier kost 🤪. ( Wij zijn erg benieuwd hoe dit er over tien jaar uitziet....) Het verhaal over drie vrouwen met prachtige knieën (aan de voorkant) en campari kan niemand beter vertellen dan Ellen, Ria, Jaap, Eric of Ello 🤣🤣.

We hadden erg veel zin in een scooterrit. En toen we voor een godsvermogen een cola dronken, vertelde de ober dat dit levensgevaarlijk was op dit eiland. Uiteindelijk de tram naar boven genomen. Onze ober had de kaartjes geregeld. Het bleek wel een enkel ritje te zijn...

Veel trappen, prachtige uitzichten, behoorlijk veel foto's. Het was erg druk, heel klamvochtig... Nodig toe aan een duik. Het was wel heerlijk water.

Dat hele Capri, hoe mooi ook, is een enorme melkkoe. Voor werkelijk alles moest er betaald worden. Maar dan ook niet geringe bedragen.

We hebben er erg veel lol om. Een heerlijke dag gehad en fijn als je zelf bijna in je daluren zit, lukt relativeren ook goed... 😉