Drunense duinen enzo

19 oktober 2021 - Vught, Nederland

Iedereen pelt op dit moment de natte kleding af en getracht wordt nog iets van een kapsel te redden ( we hebben vanavond live muziek en ja, we willen er toch een beetje goed opstaan) Wel fijn dat we een goede reden hebben om onze nieuw gekochte outfits aan te trekken.   Vervolgens zullen we onze voucher voor de mini loepiaatjes gaan verzilveren en een drankje doen.

Vanmorgen is Marga ziek naar haar dochter in Nijmegen vertrokken; veel beterschap, zo jammer dit!! Zo blijven we over met zn 7enen ipv 9. Marijke ligt ergens op het dek van een cruiseboot in de Middellandse zee... : have fun, en denk aan ons!

Het leek ons een goed idee om fietsen te gaan huren en richting de Drunense duinen te fietsen. Het is hier werkelijk prachtig. Zelfs in de miezerregen.

Vervolgens dwars door Vught naar het Maurick kasteel gefietst en het kasteel bekeken. Allemaal zeer de moeite waard.

Morgen willen we wandelend naar kamp Vught om daar te gaan rondkijken.

Zover is het nog niet, eerst onszelf opkalefateren, en vanavond de beentjes van de vloer.  Als het een gelijkwaardige avond als gisteren wordt... nou dan belooft het iets..

Toch in de prijzen met de bingo gevallen. Ik zeg; hoera! Als een kind zo blij met een prijs waar je niks aan hebt😂...... Priegelgedoe om 1001 dingen op te leuken met glitter.

Het merendeel van de mensen vertrok zo zoetjes aan om half elf naar bed. Wij mochten het licht uitdoen. Ben benieuwd naar vanavond. ....

Tot zover, dikke tuut Gea

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linde:
    19 oktober 2021
    Klinkt allemaal leuk! Veel plezier!
    Erg indrukwekkend, kamp Vught. Als je de mogelijkheid hebt; zeker de audiotour doen!
    X
  2. Jaap:
    19 oktober 2021
    Zoals altijd, Gea doet het licht uit.