Enjoy

21 oktober 2021 - Delfzijl, Nederland

Gisteren een beetje uitgeslapen en bijgekomen van onze dansavond. Eric grapte al dat Arno en Gradje zouden komen optreden en hij zat er niet ver naast.

Gelukkig zijn wij als vriendinnen de beroerdste niet en ondanks dat het niet ons genre muziek was, de dansvloer opgezocht. Er werden mensen  aangespoord om mee te dansen en zo kwamen we uiteindelijk aan de naam : animatieteam ( niet te verwarren met animatie meisjes!) De cha-cha-cha is ons aangeleerd en werkelijk, op de video ziet het er aardig uit.

Wij werden hartelijk bedankt voor de onvergetelijke avond.

Gisteren was het weer redelijk en zijn we door de bossen naar kamp Vught gelopen. Ook dit kamp heeft indruk gemaakt. Qua grootte vergelijkbaar met Westerbork. De audiotour was een aanrader.

Doorgelopen naar Vught en daar rondgekeken en uiteraard worstenbroodjes eten,( dat schijnt iets uit de regio te zijn) en de indrukken van het kamp op ons laten inwerken....

Door de bossen weer teruggelopen want om 18.00 werd het diner gereserveerd. Al met al 15 kilometer in de benen, ik zeg; goed bezig wij.

De pubquiz, tja daar heb ikzelf niet veel van meegekregen. Dat werd me net teveel van het goede. Even lekker lezen vond ik ook erg fijn..... Maar er is niet gewonnen. Het bordspel "Keezen"  is wel veelvuldig gespeeld. Met de nodige herrie, dat wel weer.

Vanmorgen na het ontbijt hartelijk afscheid genomen met de mededeling dat we vooral veel moeten genieten. 'sNachts was een van de ouderen naar het ziekenhuis gebracht met n hartaanval. We nemen dit advies ter harte en wensen hem veel beterschap.

Nu weer thuis en nagenieten. Bedankt lieve vriendinnen!

Tuut Gea

1. Giny Puister:
    21 oktober 2021
    Leuk hoor, jammer dat dit soort uitjes vaak voorbij vliegen!
  2. Els:
    21 oktober 2021
    Idd de dagen zijn voorbij gevlogen. Maar wat hebben we van en met elkaar genoten. En Gea bedankt voor je mooie vehalen😘
  3. Herriet:
    21 oktober 2021
    Wat leuk om jullie belevenissen te lezen. Nog maar lekker nagenieten.
  4. Kelly:
    21 oktober 2021
    Fijn dat jullie het weer zo naar jullie zin hebben gehad. Wat ook een fijne groep vriendinnen. Heel waardevol!