Hilversum

23 april 2023 - Hilversum, Nederland

Nadat ik Hilversum-centrum van alle kanten heb gezien, aangekomen bij Diana ( googlemaps is ook niet meer wat het geweest is, dat was me al eerder opgevallen) Auto in de parkeergarage en lopend met mijn koe-geprinte koffer over de klinkers naar Diana's huis. Die klinkers hebben m'n koffer geen goed gedaan. Ok, het handvat ligt al ergens op de stort en gelukkig heeft Eric een band om mijn koffer gewurgd, zodat alles hopelijk heel aankomt in Jordanië. Ik kan maar moeilijk afscheid nemen van mijn trouwe koe. Niet dat die koffer nu zo prijzig was. Ik wilde nl die set kopen ( bij de Jumbo) maar die set was alleen te winnen bij aankoop van een aantal potten HAK. En raad eens eens wie die set gewonnen heeft? 😄

ff..  er wordt aangebeld hier..

Diana is weer terug van het verplaatsen van haar camper, die staat nu zeker 20 minuten lopen verderop. ( mijn auto staat nu op haar parkeerplaats,  lekker dichtbij).

Ondertussen hebben we een fles wijn opengetrokken en een kilo toastjes naar binnen gewerkt ( Diana vindt dat ik schromelijk overdrijf). Dit heeft nl wel consequenties voor onze incheck: de print van de incheck is nu op A6 formaat..ik mag hopen dat de meneer of mevrouw morgenvroeg een leesbril bij de hand heeft.

We gaan nu koken en hopen op een aardige nacht . Heerlijk couscous met rommeltjes erop ( uiteindelijk vindt Diana dit onbehoorlijk gedrag van mij.. .................................................. Het was wel heerlijk, dat wel weer)

Morgenvroeg worden we om kwart voor 4 opgehaald (kreun) door een schiphol-taxi.

Straks eerst de ice-pack uit de vriezer halen. Jaap fietste door de regen om voor mij hulpmiddelen te halen voor mijn dikke knie, opgelopen met tennis vorige week. Een supersonisch ding, dat niet alleen koelt maar ook nog opgepompt kan worden. Ik ben je eeuwig dankbaar Jaap😘.

Het ziet er eerlijk gezegd ook wel gek uit: 1 goedgelukte knie en een zo'n dikkig ding aan m'n andere been. Hopelijk niet teveel last ervan straks.

Ondertussen werkt de Somfy niet bij Diana ( maar liefst 29 raamdecoratiedingen ( lees gordijnen) die het hier nu niet doen dus en wij bijna in een etalage staan op de negende verdieping.... maar niemand die ons ziet)   ... uiteindelijk zal het altijd goedkomen,  en als het niet goedkomt,  is het nog niet het einde.

tuut Gea ( en Diana)

1. Eric:
    23 april 2023
    Hi Ge. Dus eigenlijk gaat het redelijk normaal 😂
    Wel ontzettend vroeg morgenochtend, hoop dat je een beetje slaapt. Voorzichtig met die knie en ik hoor morgen als je in Jordanië bent. X E
  2. Marga Lauwen:
    23 april 2023
    Wat weer een mooi begin van dit reisverhaal ! 😅 Alvast een hele goede reis morgen , en sterkte met je knie ..
  3. Els:
    24 april 2023
    Een echt Gea begin🤣🤣 hele goede reis en vlucht. En geniet niet...........met mate. Dikke tuut
  4. Joke:
    24 april 2023