Laatste dag....

8 augustus 2014 - Ao Nang, Thailand

Gisteren een bewolkte dag met veel buien. Uitstekend om te lezen! Jaap en Ello zijn gaan golfen en Egbert en Eric hebben gefietst. Echt een relaxdag. Gisteravond om zeven uur zijn we opgehaald met het busje voor onze laatste avond bij de beachclub . Het ontvangst was alleen al geweldig. We werden ontvangen door de gastheer met vochtig ruikende doekjes en de hele beachclub was verlicht met lampjes en fakkels. De grote tafel was bijzonder mooi gedekt en onze stoelen hadden allemaal een mooie strik. Ze hadden werkelijk onze stoutste dromen overtroffen. Het geluid van de branding op de achtergrond.... Perfect! De kok was al bezig met de bbq. Grote Kreeft, krab en vis. Ook kip, biefstuk en varkensvlees, salade en soep. Wat een mooie avond! Een betere afsluiting hadden we ons niet kunnen wensen! Er liep nog een fotografe rond om foto's voor de website te maken, wie weet worden we beroemd ... Het busje haalde ons tegen half elf op.nog even een slaapmutsje gedronken en naar bed.
Nu liggen we bij het zwembad ( erg warm) en pikken onze laatste zonnestralen . Straks de koffers inpakken en wegen ( spannend,met onze binnenlandse vlucht mogen we maar twintig kilo bagage mee) . Nu nog even genieten en straks een lange reis. Wij hebben een geweldige vakantie gehad met supervrienden; dank jullie! Ook iedereen die het reisblog heeft gelezen ( en/ of) gereageerd heeft bedankt! Sawadee, een dikke kus en tot gauw ziens! Gea

1. Gretha:
    8 augustus 2014
    Bijzonder hoor!! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. Goede reis terug. Xxx