Santiago de Compostella

15 oktober 2022 - Delfzijl, Nederland

Tja..... Een avond ( nacht) voor vertrek naar Santiago de Compostella. Luisterend naar muziek, de foto's doorkijkend van de afgelopen zomervakantie... Die wachten ook om in een Fotoboek gevangen te worden.

M'n laptop op 'n stoel, met de bedoeling om alle administratieve gedoe te gaan bijwerken.

Voorlopig ga ik m'n kop even helemaal leeglopen.... En dat doe ik dan samen met 'n lieverd, genaamd Joke, in Spanje.

(thuis)        Man met een hoop klussen en zonder werk dadelijk, gewoon kak natuurlijk!  Dan mijn baan: vraagt werkelijk elk jaar weer meer... Ouders🤓 ( omdat ik er zelf eentje ben vind ik dat ik dat mag zeggen/roepen : Jullie kind is uniek hoor! Maar niet het enige unieke kind, soms zijn er meedere, zoniet alle 29 in m'n  klas ) Dan onze eigen kinderen, kleinkind.... Goh, ik weet nog dat ik vond dat toen mijn ouders de leeftijd hadden die ik nu heb en toen dacht:" Jeeeeeee zij hebben het druk! " En dat klopt.

En daarom, juist daarom! Ga ik wandelen van Sarria naar Santiago de Compostella. Gewoon, me druk maken over regen en daarom sokken wisselen om blaren te voorkomen. Gewoon lekker basic.

Ok.... Eerst zorgen dat we op Schiphol komen en dan ook nog in het vliegtuig.... Dan hopen dat de bagage is meegekomen. Vervolgens de route, dagelijks tussen de twintig en achtentwintig kilometer lopen. ( tja.         Wie verzint dat🤣)

Ondanks de slechte weersvoorspellingen heb ik er erg veel zin in!

Of zou het werkelijk erg midlife zijn? (wie durft mij dat dan ook te vertellen🤣)

Buenas noches😘

2. Lianda Bakker:
    Heel veel plezier en succes! Groetjes Peter, Lianda en Yorick
  3. Sandra:
    15 oktober 2022
    Heel veel succes dames! Wat weer een avontuur 🥾 en… na regen komt zonneschijn ☀️🤞
  4. Linde:
    15 oktober 2022
    Heel veel succes en plezier lieve Gea! Hoewel ik zelf m’n hoofd liever leegmaak op de bank met Netflix, heb ik wel weer erg veel zin in je verhalen en avonturen!;) X
  5. Marga Lauwen:
    Heel veel succes Gea !
  6. José Schudde:
    15 oktober 2022
    Wauw, jij doet het gewoon...zo goed van jou! En van Joke. Ik wacht vol spanning op de verhalen... heel veel plezier...
    Dat je hoofd er maar baat bij mag hebben.
    Succes dames!
  7. Mary:
    15 oktober 2022
    Wauw Gea, zo knap van je hoe je dit ook weer omschrijft, voor velen heel herkenbaar denk ik. Heel veel succes en plezier weer maar vooral ook genieten 😘
  8. Harma:
    15 oktober 2022
    Wat weer een uitdaging Gea. Mooie tochten maken samen met je vriendin, wat een uitdaging elke dag weer. Dan nog de opgave je verhaal met ons te delen om ons ook te laten genieten. Heel veel succes. Kijk uit naar je verhalen. 👍👍
  9. Egbert:
    15 oktober 2022
    Veel plezier dames. Denk om elkaar en kom gezond weer terug.
  10. Els:
    15 oktober 2022
    Topper!!!! Jij hebt het echt even nodig.........om je kop even leeg te lopen. Heel veel succes en natuurlijk heeeeeel erg genieten!! Enne.......na regen komt zonneschijn. Dikke tuut
  11. Ellen Kingma:
    15 oktober 2022
    Heel veel plezier en succes Gea en Joke. Jullie kunnen de zon laten schijnen. Wacht weer op de mooie verhalen en belevenissen.
    Liefs Ellen
  12. Hermien:
    15 oktober 2022
    Veel succes, Gea. Geniet ervan !!!
  13. Lonneke:
    15 oktober 2022
    Succes dames en geniet van jullie mooie tocht!
  14. Herriet:
    15 oktober 2022
    Heel veel succes dames en geniet van jullie wandeltocht. Liefs
  15. Jan Harms:
    15 oktober 2022
    Druk Druk Druk. Maar dan leeg,leeg,leeg. De uitdrukking die daar bij past is bijtanken. Ra Ra wie heeft dat bedacht. Dames heel veel plezier en hoop op droge loop uren.
    Je vader
  16. Jaap:
    15 oktober 2022
    Lieve Gea en Joke, heel veel succes en plezier met jullie wandeltocht. Kijk uit naar de prachtig geschreven verhalen over jullie avontuur. Dikke kus Ria 😘
  17. Anneke:
    16 oktober 2022
    Heel veel wandelplezier lieve Gea. Met je vriendin 🍀🍀ik verheug me op je verhalen. Kom veilig terug