Zuid-Afrika

28 juli 2016 - Delfzijl, Nederland

De afritsbroek voor Eric is een feit. En ach, het staat ook nog!

Afgelopen nacht met een schok wakker uit een woeste droom: onze bus deed het niet meer in het Krugerpark en IEMAND moest eruit om te duwen. Eigenlijk zoals in de JUMBO reclame. Ik ga toch maar voorstellen in de groeps-app dat we een gids nemen in zo'n zogenaamde open jeep. Hij zal vast verstand hebben van auto's ( en dus eentje meenemen waar niets aan mankeert!) Door dit voorval ook de selfie-stok maar klaar gelegd. Niemand uit de auto om een foto te maken. En die nieuwigheid van de smartphones....

Een simpele foto met onze zogenaamde spraakknop  werkte niet naar behoren. Ria en ik waren bij de kapper en stonden naar mijn toestel te schreeuwen om een afbeelding van ons met ons nieuwe haar te maken en naar Ellen te sturen. ( zodat er nog enige herkenning  is op het station bij vertrek. ) Jullie lezen het  al: wij hebben het enorm druk met de voorbereiding van onze reis.

Dikke tuut Gea

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anja:
    28 juli 2016
    Joh Gea, proef ik hier stress. Rustig aan hè, het moet allemaal nog beginnen.
    En hoezo alweer naar de kapper ??
    En volgens mij wil je stiekem zelf ook heeeel graag een afritsbroek.......
  2. Joke:
    28 juli 2016
    Haha die afritsbroek!! Erik staat toch alles!!
    Ik wens Jaap en Ria, Ello en Ellen, Erik en jou een hele fijne vakantie toe Denk goed om elkaar en geniet van elkaar!!
  3. Gea Fopma:
    dikke kus! :-)))
  4. Els:
    29 juli 2016
    Een gids nemen in het Krugerpark zou ik zeker doen!! ze weten precies waar de dieren zitten en staan met elkaar in verbinding als er iets bijzonders te zien is!! En uitstappen kun je ook wel vergeten!!! maar komt vast allemaal goed!! verheug me op jou prachtige verhalen!!!
  5. Marijke:
    29 juli 2016
    Lieve vrienden en vriendinnen; Veel plezier samen en ga vooral veel genieten! Fijn dat we mee mogen genieten via deze reislogger. Dikke kus + knuffels Marijke
  6. Helga:
    29 juli 2016
    Jullie allemaal een hele fijne vakantie.
    Gr. Klaas en Helga
  7. Ellen Kingma:
    30 juli 2016
    Onderweg. Uitgezwaaid door jur Marja, Ruth, Puck en Rominque.