Emirates

31 juli 2016

De eerste dag en we zitten gezellig Aan tafel in het restaurant van ons eerste hotel. Heerlijk gegeten; wel een beetje Europees, kip aardappelpuree . Apfelstrudel met vanillesaus. Het is stikdonker buiten en Ellen krijgt de melding op haar telefoon; welkom in Zwiterland. Wij komen niet meer bij; waar zitten we in godsnaam?
Veel Nederlanders ook, wie weet komen we die de gehele reis ook wel tegen.
Onze reis verliep voorspoedig, maar was wel lang. We trekken langzaam een beetje bij en zijn bijna klaar voor morgen, onze eerste dag in Zuid-Afrika. Alhoewel, eerst nog de auto halen, papieren voor Swaziland in orde maken. We hebben hoge verwachtingen! Ik hoor iets van douchen en slapen.... dikke tuut gea

1. Els:
    31 juli 2016
    Blij dat de reis goed is verlopen! Nu lekker slapen en morgen gezond weerop! Denk erom ze rijden daar links he? Ha ha
    Veel plezier, verheug me al op het volgende verhaal!
    Dikke kus voor jullie allen!!!
  2. Marja Wieringa:
    31 juli 2016
    Denk om de rotondes (links rijden)
    Krijgen we ook fotos bij de verhalen?
  3. Cora en Arnold:
    31 juli 2016
    Wat een belevenis, en ach vooruut nog 1 keer eerappels. Eerst lekker ontspannen en heel veel plezier ( en succes soms) voor jullie komende dagen. Lieve groet Arnold en Cora
  4. Carla:
    31 juli 2016
    Fijn dat alles goed gaat laatste keer Europees eten vanaf morgen alleen nog wild krokodil en speciaal voor Ellen slang. Voorzichtig met autorijden en nergens voor stoppen groeten Carla Nico
  5. Marijke:
    1 augustus 2016
    Lieve allemaal, gelukkig veilig aangekomen en nu maar genieten samen. Veel plezier vooral! Leuk zo´n reisverhaal. Kunnen we meegenieten. Groetjes Marijke