Tzaneen

1 augustus 2016 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Afgelopen nacht een volledig bos omgezaagd. Iedereen weer bijgetankt. Dat was ook nodig want vanmorgen moesten we de bus ophalen bij het vliegveld. Het is een 8 persoons bus met ruimte voor 5 koffers. ( hoe grappig is dat?) Het eerste gedeelte vanuit Johannesburg was redelijk saai. Het halleluja gevoel kwam los toen we de eerste heuvels en riviertjes zagen.
We zitten in een 4 sterren lodge met upgrade. We kunnen spreken van de 4,5 sterren logde. Met golfplaten dat dan weer wel. Er is een open haard aan boord en buitenbubbelbad. Blij dat we hier 2 nachten zitten.
Op dit moment zitten we al een uurtje of 2 aan de aperitief en bij de open haard. Verbazingwekkend hoe vlot het hier donker wordt en ook koud. De pijpen zijn weer aangeritst en zo langzamerhand gaan we ons klaar maken voor het diner. Morgen een klif abseilen en vooral genieten van elkaar, de mensen en omgeving. Dikke tuut Gea

1. Pa Harms:
    1 augustus 2016
    Mooi man hoe klinkt dat voor een vrouw? Pa
  2. Jaap:
    1 augustus 2016
    De beschreven sfeer klinkt als nieuwsgierig en enthousiast. Jullie gaan er wat moois van maken en laten ons een beetje meegenieten. Die afritsbroek hoeft natuurlijk niet mee terug. (-:
  3. Joke:
    1 augustus 2016
    Even lekker bijkomen en genieten!!