AMMAN

2 mei 2023 - Amman, Jordanië

Op dit moment zitten we bij aan de koffie op het vliegveld van Amman.

Gisteravond heerlijk traditioneel gegeten en alle indrukken besproken. Wat hebben we mooie herinneringen gemaakt. Veel gelachen, gedaan, gezien en geproefd!

Nog nooit zulke lekkere hummus en falafel gehad en iets met "Ga..."  allemaal vegetarisch en jammie.

Vanmorgen heeft Imhad ons om 08.00 uur opgehaald om naar Jerash te rijden, waar we Romeinse opgravingen konden bekijken. Het Noorden van Jordanië is beduidend groener.

Terug naar Amman en naar de Citadel. Deze ook afgevinkt waarbij we wel een fraai uitzicht over Amman hadden. Niet dat we Amman nu een leuke stad vinden: veel lawaai, nauwe straten, getoeter en hoogteverschillen.

Nog even chillen en dan boarden, via Wenen naar Amsterdam, Hilversum, Delfzijl.

Ook fijn om weer naar m'n lief te gaan.

Met ons hoofd en hart vol mooie herinneringen aan een verrassend Jordanië gaan we naar huis. Tnx dear sister😘

Tuut

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Linde:
    2 mei 2023
    Neemt niemand je meer af. Veilige terugreis!
  2. Eric:
    Geweldig Ge. Zie je vannacht/morgenochtend. Goede thuisreis. X E
  3. Joke:
    2 mei 2023
    Wat fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad Nu weer lekker naar huis met een koffer vol verhalen die we binnenkort zullen horen en mooie foto’s xxx
  4. Egbert:
    2 mei 2023
    Goede thuisreis en geniet nog heerlijk na van al de belevenissen.
  5. Els:
    2 mei 2023
    Goede terugreis. En stop de mooie herinneringen weer in je rugzak😍
  6. Marga Lauwen:
    Wat een fijne verhalen !
    Hele goede terugreis samen !
  7. Ellen:
    Wat veel mooie herinneringen gemaakt. Goede terugreis gewenst. Tot gauw😘
  8. Hermien:
    2 mei 2023
    Wat een mooie reis,hebben jullie gehad. Een veilige terugreis gewenst 👍
  9. Anneke:
    Goeie veilige thuisreis Gea.🍀🍀
  10. José Schudde:
    2 mei 2023
    Goede reis terug lieve dames. Verheug me op je verhalen.
  11. Jan Harms:
    3 mei 2023
    Heb geweldig genoten, zie vele dingen weer voor me. Want wat is dit een belevenis om dit allemaal te lezen. Er is een gezegde "Met geen pin te beschrijven " Maar jij doet het. Ben trots op mijn beide dochters.
    Jullie vader
  12. Els (b!)😄: