AO nang ( vlak bij krabi)

31 juli 2014 - Khao Sok National Park, Thailand

Heeeeerlijk aan de rand van het zwembad met een lekkere kop koffie. Onze luie relax afsluiting is begonnen. Gisteren heerlijk ontbeten en we kregen allemaal een afscheidscadeautje, zo lief! Nog even met z'n allen op de foto en tot gauw weerziens( tja dat weet je natuurlijk nooit) een heerlijke drie dagen gehad met veel activiteiten en superaardige mensen en fantastische huisjes. Het was heel kleinschalig en dat was helemaal prima. Een beetje ons kent ons. Toen met een busje richting Krabi. De busjes zijn echt luxe uitgevoerd, vooral als er wordt meegezongen komt er in een handomdraai een scherm vanuit het plafond naar beneden met een karaoke tekst. ( lachen! En vooral niet om aan te horen...) tegen de middag kwamen we aan in Ao Nang en opvallend genoeg voor z'n luxe bus was er geen navigatie aan boord zodat we allemaal moesten uitkijken naar ons hotel. Een redelijk groot hotel voor onze begrippen maar speels opgezet. Gisteren eerst maar de was naar de wasserette gebracht, want het was allemaal nat en vies. Het kost hier bijna niets. De happy hour was ook een succes en de bbq erg smakelijk. Gisteravond nog even naar de zee, langs de boulevard. De mensen van de winkeltjes zijn wel opdringeriger dan waar we geweest zijn. Vanmorgen een kilometer gezwommen ( Ria vanmiddag en een paar baantjes meer.... Uitslover! Haha) Ellen en ik hebben ons in de massagesalon heerlijk laten masseren. Wel wennen; als je een rug en nek massage kiest beginnen ze bij je voeten.We ruiken helemaal naar eucalyptus ( ook goed tegen de vliegen, fijn want de deet is bijna op...) morgen hebben we een boottocht naar Koh Pi Pi in het vooruitzicht , de verwachting is hoog. Sawadee liefs Gea

1. Suzewesterveld:
    31 juli 2014
    Het klinkt heel ontspannen, nu! Ik ben benieuwd naar jullie tocht van morgen! Veel plezier en de groeten maar weer!
  2. Eva:
    31 juli 2014
    Leuke verhalen Gea! Koh phi phi is prachtig, al lagen er, toen ik er was, nog steeds puinresten van de tsunami. Wel even de heuvel beklimmen naar het uitkijkpunt, maar kijk ook uit voor de agressieve apen langs de weg. Geniet van jullie vakantie, de massages en het lekkere eten. Groetjes vanuit Stockholm waar het erg warm is
  3. Marga Lauwen:
    1 augustus 2014
    Erg genoten van de verhalen !
    Wat een prachtige vakantie ..
    Gea ..als je het onderwijs niet meer ziet zitten , ga dan boeken schrijven , je hebt talent !!!
    Geniet van jullie relaxweek ..