Van Arzua naar Perdrouzo

19 oktober 2022 - Pedrouzo, Spanje

Gisteravond een gekke bobbel bij m'n dikke teen, zo half onder. Zeg maar een onmogelijk plekje om op je dooie gemakje eens te bekijken, laat staan behandelen. Ja hoor, een knoepert van een blaar🤪. Tijdens de Kilimanjaro niks gehad en tijdens de Nijmeegse een ieniemienie blaartje, waar de blarenpoli dan weer bijna een uur over een behandeling deed🙄. Gelukkig had ik een schaartje mee, maar natuurlijk geen naald ( hoe onnozel). De blaar maar stukgeknipt en 'n blarenpleister geplakt. Zo te voelen is ie toch weer volgelopen. Ik ga natuurlijk op m'n sodemieter krijgen van mijn pedicure. Ze komt aanstaande maandag, ik denk dat er een hoop werk aan de winkel is voor haar.

Vandaag in het donker gestart en gehesen in ons regenpak. Dat was wel jammer maar het klaarde na een uurtje op zodat alle plastic weer vlot afgepeld kon worden.

Wat een mooie route vandaag! Wel erg glad zo her en der. Misschien had ik toch m'n Kili-stokken moeten meenemen. Dat soort zaken bedenk ik me altijd te laat.

Veel hoogteverschillen, prachtige bossen, schattige kerkjes en een hoop stempelplekken. Eerlijkheidshalve begon Joke erover voordat we onze tocht begonnen. Stempels? Crisis! Daar had ik zo geen zin in, maar gaandeweg vind ik het toch wel erg leuk om al die verschillende stempels te sparen.

Deze keer " maar" 24 kilometer. Scheelt toch gauw zo'n anderhalf uur.

We zitten in een leuk hostel en komen vaak dezelfde mensen weer tegen, al dan niet aan het ontbijt.

Dadelijk een hapje eten en weer op tijd onder de wol. Tot nu toe een heerlijke tocht samen!

Tuut Gea

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anneke:
    19 oktober 2022
    Lekker slapen en gezond weer op💋
  2. Lonneke:
    19 oktober 2022
    Wauw mooie foto's! Succes dames en beterschap met de blaar!
  3. Jaap:
    20 oktober 2022
    Succes en plezier met jullie laatste dag van deze prachtige tocht. 🍀😘