Dag voor vertrek

28 juli 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hoewel.... een aantal uren voor vertrek. Het is half een 's nachts en nog steeds 31 graden in huis. Bloedheet.... de bedden zijn net verschoond en weer opgemaakt. Wat een belachelijke toestand; je bed verschonen tijdens een hittegolf omdat je dan over drie weken in een zogenaamd schoon bed kan slapen? In elk geval gutst t zweet nog steeds uit elke porie, wat een gewurg met zo'n tweepersoonshoeslaken met split...... Ik blijf nu maar rustig zitten totdat het voorbij is, het zweten dan.... Of zou dit nu toch de overgang zijn? Ik neem de tijd om alles even op een rijtje te zetten; papieren uitgedraaid en bij Eric in de handbagage gedouwd ( 😉) koffers gepakt, huis redelijk schoon, oppas voor de kat geregeld, kleding voor morgen onderweg klaargelegd.( Eric maakt gebruik van de geweldige afritsbroek van twee jaar geleden super hoelang je daarvan plezier kan hebben; ik zeg diepte-investering!) Koelkast leeggegeten... ja dat was het wel geloof ik. Morgenvroeg de logistiek doornemen met Marja en Puck, wie haalt wie en vooral welke koffer op? En dan gaat ons grote avontuur in de Verenigde Staten beginnen! Ondanks de bosbranden in Los Angeles en omgeving wat een heel naar beeld te zien gaf...hopelijk valt het allemaal mee, we gaan het allemaal beleven.
Dikke Tuut Gea

1. Dineke:
    28 juli 2018
    Hoi lieve Gea en de rest een goede reis en gezonheid toegewenst geniet er van 🛫🙋
  2. Gretha:
    28 juli 2018
    Goede reis! Geniet van de vakantie!
  3. Anneke Kingma:
    28 juli 2018
    Lieve mensen veel plezier. Het eerste reisverslag was weer erg geestig geschreven. Kijk uit naar de vervolgverhalen
  4. Eva:
    Veel plezier allemaal!
  5. Hans:
    28 juli 2018
    Wens jullie een geweldige reis, elke dag schoon beddengoed, en (Gea) kijk reikhalzend uit naar je volgende kleurrijke indrukken.