Voorbereiding USA : here we come!!!

24 juli 2018 - Delfzijl, Nederland

Voorbereidingen zijn in volle gang voor onze reis naar de Verenigde Staten The Western Highlights: treinkaartjes kunnen worden geprint. Jammer maar de cartridge is leeg! Ellen weet raad zoals altijd: ik print ze even. Oeps... cartridge  ook leeg en nauwelijks leesbaar, tenminste de terugreis. Pap is op vakantie, dan maar doorsturen naar Eric's werk. "Ja, heb wel een mail voorbij zien komen maar moest ik daar iets mee? " Er is nog tijd genoeg om in paniek te raken. Dus : "ja, printen graag.."

Hoe gaan we naar het station zaterdag? Alle kinderen, behalve die van ons, wonen verder weg. Hmmmm, Ruth komt uit de slaapdienst en Puck is er wel ( geloof ik), even passen en meten en heen en weer rijden, komt het allemaal goed....tenminste, die koffers..... als ze maar passen in de Jetta. Ik kan me nog herinneren dat we met Ello en Ellen in Appingedam stonden en met geen mogelijkheid alle koffers in de kofferbak kregen.  In de USA hebben we ook een zevenpersoonsauto met ruimte voor: inderdaad, zeven personen en twee koffers ( !)  Het gaat vast goedkomen.

Iets over oren uitspuiten en slaappillen voor de vliegreis? O ja, ook nog maar even regelen. Help! Het is bijna zover! Ons huis maar vooral de tuin heeft achterstallig onderhoud, eerst dat aanpakken. En... er is nog tijd genoeg om in paniek te raken (!) even weer in de ZEN stand.....

Lieve mensen: We hebben er ongelooflijk veel zin in!

1. Anneke Kingma:
    24 juli 2018
    Lieve mensen heel veel plezier. Geniet ervan
  2. Gretha:
    24 juli 2018
    Ik hoor het je allemaal zeggen Gea! Leuk verhaal, nog even de voorbereiding en dan lekker op weg!
  3. Marja Wieringa:
    25 juli 2018
    Heel veel plezier samen. We kijken uit naar jullie reisverhalen.
  4. Els:
    25 juli 2018
    Wat gezellig dat je weer een reisverslag gaat maken!! Verheug me er op! Lieve mensen heel veel plezier. Geniet er van dikke tuut van Egbert en mij.
  5. Marga Lauwen:
    26 juli 2018
    Vanuit Spanje volg ik met plezier jullie verhalen! Pas goed op elkaar en een goede reis , lieve groet Marga
  6. Angelique:
    28 juli 2018
    Fijn om weer 'mee te reizen'! Heel veel plezier!!