Dinsdag visdag!

5 augustus 2014 - Ao Nang, Thailand

Vanmorgen zijn de mannen in alle vroegte vertrokken voor hun visavontuur. Dat zou inhouden dat ze op een long tale boat zouden stappen en een aantal smakelijke vissen uit de zee zouden vangen. Deze gevangen " enorme" barracuda's zouden we dan bbqen bij de beach club.... Wij waren vanmorgen naar de beachclub gegaan om lekker op een zitzak boeken te lezen enzovoorts. Een lekker zonnetje verwelkomde ons vanmorgen en die twee druppels die de weersvoorspelling aangaf was vast een bui van vijf minuten. Terwijl onze mannen het mooistste weer van de wereld hadden en met een belachelijke bruine kleur 's middags op het terras zaten, lagen wij onder de handdoeken onder een afdak. Ach dat was ook prima, we hadden drie man personeel bij de beachclub en we waren van alle gemakken voorzien.( behalve dan de ZON) tegen drieën maar weer terug naar het hotel waar onze kerels de grootste verhalen ophingen over hun visdag. Puntje bij paaltje waren het vele soorten, maar erg kleine visjes.( zielig ..) geen bbq ... De mannen hebben zich goed vermaakt. Dan nog maar even de boulevard op om de laatste souvenirs te scoren. Ria heeft een ring voor zichzelf gekocht en voor alle thuisblijvers is een presentje gekocht. Pff hoe moet dat in vredesnaam met de extra kilo's bagage terug?Geloof het of niet; ik heb een broek gekocht!( hij past ook nog!) en dat terwijl ik al had bedacht dat het een mission impossible zou zijn. Straks eten en wie weet nog even naar de boogie bar om te dansen, we zien wel. Sawadee liefs Gea

1. Hans:
    5 augustus 2014