Hazyview

4 augustus 2016 - Hazyview, Zuid-Afrika

Op dit moment zit ik erg ongezellig te doen in de pizzeria. Hier is nl wifi en niet in onze lodge 17 km verder in de wildernis. Even zien hoor, er is nl zoveel te vertellen.
Gisteren hoefden we eigeniijk maar 217 km te rijden maar hebben dubbel zoveel gereden. Onze eerste giraffen gespot onderweg en werden zelf helemaal wild in onze bus. Dachten dat we de goede route hadden om op de ( wereld) beroemde panoramaroute te komen met tenminste zes uitzichtmomenten. We hebben er drie gehad. Allereerst een fantastisch uitzicht op de rivier met gekleurde bergen. ( zal een foto meesturen) de tweede was een kloof waar twee rivieren samenkomen en de laatste heet God's window. De laatste is het bekendste van de drie maar wij vonden de kloof het mooist.
Al met al kwamen we toch redelijk laat aan op ons logeeradres, de zon was al onder en er was nergens een restaurant te bekennen. Hmmm, niet zo in ons hum terwijl we een heel huis voor ons zessen hebben en de inrichting is werkelijk schitterend. Wel erg gehorig trouwens, dus meteen maar een waarschuwing aan elk stel.
Afgelopen nacht wakker vanwege lawaai; apen deden tikkertje op onze veranda en op het dak; toch niets buiten laten liggen?

1. Els:
    5 augustus 2016
    Vandaag dus Krugerpark aangedaan? Je hebt vast prachtige foto' s gemaakt, Gea. Je blijft knippen he? En nog longtong gegeten?
    Veel plezier verder. Tuut, Els