Hoera, bijna vakantie

23 juni 2022 - Delfzijl, Nederland

China heeft geen herkansing gekregen als vakantiebestemming... Tenminste, voorlopig... Nee, Zuid-Amerika zou het worden, ook spannend. Fijn, met z'n zessen. ( Jaap en Ria, Ello en Ellen, Eric en ik) Alleen wel veel keus en :" Nou, die prijzen passen ons goed, oh..... Vliegticket komt nog er overheen". Terwijl we met z'n vijven zaten te overleggen, riep Eric, vanuit een andere hoek, iets totaal anders doende :" We kunnen natuurlijk ook een rondreis Italië maken".... En zo is het gekomen dat we naar Italië gaan. We gaan alleen niet zomaar. Nee, we beginnen met een week op 'n cruise boot. Hoe leuk? Wie weet met een hoog "love-boat" gehalte.

Het gaat natuurlijk wel spannend worden of we kunnen gaan vliegen. We hebben geboekt via Schiphol naar Rome. Zoals het nu lijkt, kan onze vlucht doorgang vinden... Vanavond hebben Ria en ik onze terugvlucht geboekt, eindelijk. Ook met hobbels en verlopen webpagina's. Maar goed, mocht de vlucht doorgaan, dan nog een hobbel. Werkelijk wederom een reizigers pcr test doen.

Ondertussen heeft iedereen op Eric na, corona gehad...

Nog twee weken, ik hoop dat we samen kunnen reizen. Fingers crossed!