Khau Sok

27 juli 2014 - Khlong Sok, Thailand

We zitten in wat je met recht mag noemen het regenwoud... De temperatuur is boven de 30 graden maar het spoelt hier bij tijden! Vanmiddag zijn we in een binnenband de rivier afgedreven; erg leuk! Els wilde graag een extra zwemvest anders ging ze niet mee. Ze is maar 1 x uit de bomen gered door Egbert en een jongen die met ons meeging.. De stroming was behoorlijk, zelf raakte ik ook een maal over de kop maar dacht ;" wat er ook gebeurt, die band houd ik vast! " Ellen is veilig aan wal geholpen door Egbert . Een simpel " HELP" was genoeg. Het was zo leuk dat we stiekum nog wel een keertje wilden.... Morgenvroeg gaan we naar een meer en zijn dan de hele dag onder de pannen, met kanoën en een trekking door de jungle . Overmorgen nog een andere trekking, olifanten, apen voeren en naar een grote waterval. Dan gaan we ook een nachtsafari doen; spannend! Nu lekker een drankje doen en eten. Sawadee liefs Gea

1. Suzewesterveld:
    27 juli 2014
    Spannend allemaal! Wij zitten gewoon voor de caravan met een kopje koffie
  2. Alet:
    27 juli 2014
    Wauw super gaaf!! Trots om mijn stoere mama ( die helemaal geen waterrat is ;) ) jullie maken mooie dingen mee, leuk! Heel veel plezier!! X
  3. Joke:
    27 juli 2014
    WoW dat jij nog in een kano gaat!!
    Spannend allemaal....begrijp wel dat Els een extra zwemvest wil!! Gelukkig is er een reddende engel Egbert genaamd bij jullie, veel plezier en de groetjes aan iedereen! X
  4. Noor en Peter:
    27 juli 2014
    Leuk, al die spannende avonturen. Hoe gaat het met de kreet, a hoe aaaahhh !!!!! Goed oefenen en tarzan is onderweg. Veel plezier morgen bij de olifanten en apen, dan vermaken wij ons nog even met de Apennijnen.