KNYSNA

10 augustus 2016 - Saint Francis Bay, Zuid-Afrika

Geweldige dag gehad. Wat is dit een mooi land. Vanmorgen vroeg opgestaan ( voor ons doen) en om kwart over 8 een goddelijk ontbijt gehad. Alle eten is hier zeer smakelijk. ( Dat wordt vasten tot de kerst.....) vervolgens afscheid van Harry genomen in Francis Bay en in de bus voor onze reis naar Knysna. Onderweg op de N2 de hangbrug in Tsitsikamma bezocht. Wat een fantastisch uitzicht met een wilde oceaan en een hangbrug. Wacht, ik zal een paar foto's meesturen. Een aantal uren en minstens 200 foto's verder weer in de auto voor de olifantenopvang. Dit hebben we niet gedaan want hier vroegen ze toch wel erg veel geld voor. Uiteindelijk naar de cheeta opvang gegaan. Wat een fascinerende beesten!
Vanavond heerlijk gegeten in onze lodge. Nu bij de open haard en bespreken wat we morgen laten wassen bij de wasserette. ( Echt wel belangrijk hoor..) Dan vertrekken we voor een excursie met een boot.
Het uitzicht vanuit onze kamers is adembenemend, de overkant waarschijnlijk 25 minuten varen zoals beschreven in de reisbescheiden. Vervolgens een voettocht van ongeveer 13 km ( weer terug denken wij haha) maar het is niet helemaal duidelijk wat we nu precies gaan doen. Vast weer leuk! Nu al zin in! Trusten dikke tuut Gea