St. Francis bay.

9 augustus 2016 - Saint Francis Bay, Zuid-Afrika

Alleerst de update van de blafgriep van Ello; het gaat goed met hem en is aan de beterende hand. De rest hoest nu zeker zo hard en op het vliegveld in Durban bij de drogist alle bentasil opgekocht. De voorraad drop van thuis is op.Het kan nu niet anders dan beter worden.
Gisteravond heerlijk gegeten bij de mensen waar we logeerden. Net of we huiskamerdiner hadden.
Vanmorgen is is Jaap gaan golfen en wij gingen ontbijten. Vervolgens betalen ( in Hluwehluwe moest de man van de receptie het pinapparaat in de lucht houden voor het beste bereik van de wifi).
En toen naar het vliegveld en begon het wachten. Wij hadden al bedacht dat we allemaal languit konden liggen in het toestel want er waren niet veel mensen in de vertrekhal. Tenslotte waren we ook airbussen met instapzones gewend. Dit bleek bijna een privejet te zijn. Even wennen. Wel een goede voorspoedige vlucht gehad. De autohuur duurde ongeveer net zolang als de vlucht. We moesten vanuit Port Elisabeth nog 125 km rijden en het is hier vroeg donker. Gelukkig  net op tijd bij ons logeeradres. Het is hier prachtig! Straks even eten.
Tot zover, dikke tuut gea

1. Els:
    9 augustus 2016
    Morgen lekker bijkomen van de reis. En dan heerlijk genieten in Port Elisabeth. Is werkelijk prachtig. Heel veel beterschap allemaal. Dikke tuut.
  2. Suze westerveld:
    9 augustus 2016
    Wat reizen jullie ontzettend veel!! Wel een heel bijzondere ervaring, lijkt me!! Fijne tijd met elkaar en spoedig herstel van de hoest!
  3. Joke:
    9 augustus 2016
    Ja de afrikanen hebben een spreekwoord: In het westen hebben ze horloges en wij hebben de tijd!!! Dus wachten hoort erbij ...
    Veel plezier en geniet van het mooie land!! X
  4. Marga Lauwen:
    9 augustus 2016
    Wat ontzettend leuk om jullie verhalen allemaal te lezen ! Ik kijk ernaar uit .. Relax en beterschap allemaal , liefs van ieder op Laguna x
  5. Jaap:
    10 augustus 2016
    Wat een belevenissen. Leuk om de verhalen van Gea te lezen, mooie sfeertekeningen.
    Veel plezier tijdens de verdere reis.