LA

12 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het is even een aantal dagen stil geweest. We moesten resetten en zijn daar eigenlijk nog niet klaar mee. Ello en Ellen hebben hun reis moeten afbreken en hebben we gisteren naar het vliegveld gebracht. Ellen haar moeder heeft een ongeluk gehad en daarbij haar heup gebroken. Zij is niet meer uit de operatie gekomen en we kregen vanmorgen het trieste bericht dat zij is overleden. Het is vreselijk verdrietig voor hen en onze gedachten zijn de hele tijd bij hen. Het voelt alsof we ze in de steek hebben gelaten. Lieve Ello en Ellen; veel sterkte thuis samen met jullie familie. Houd elkaar stevig vast! Dikke knuffel en kus van ons allen💋
Morgen zal ik waarschijnlijk verder bloggen... we gaan het zien.
Tuut Gea

1. Angelique:
    12 augustus 2018
    Ach jeetje... sterkte voor Ello en Ellen...ook voor jullie als achterblijvers.

X
  2. Joke:
    12 augustus 2018
    Ach wat triest Lleve Ellen en Ello gecondoleerd met dit grote verlies en jullie ook sterkte 😘
  3. Pa Harms:
    12 augustus 2018
    Ellen en Ello gecondoleerd met dit zware verlies. Temeer dat je voor je gevoel niets kunt doen en dan nog zo onverwachts. Op grote afstand maakt dit nog erger omdat je de steun aan je vader niet kunt geven. Veel sterkte bij het afscheid tijdens de crematie of begravenis. Jan en Coby
  4. Dineke Reerds l:
    12 augustus 2018
    Veel sterkte met jullie allen en vooral voor je vrieden 😔
  5. Helga:
    13 augustus 2018
    Lieve Ellen en Ello. Heel veel sterkte met dit grote verlies en natuurlijk ook veel sterkte Jaap, Ria, Erik, Gea