Vagebond

13 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We zijn neergestreken in een hotel genaamd Vagebond. Op de foto's lijkt het een gewoon hotel. Hoewel, nergens hebben we nog spiegels aan het plafond gehad, dat zal even wennen zijn. Het inchecken verliep uiterst moeizaam; twee oudere mannen achter drie computerschermen konden onze namen niet vinden. Nu waren we dat de hele reis al gewend geweest dus dat was niet echt om ons zorgen over te maken. Tenslotte hadden we voor dit hotel een voucher. Die vouchers die ze ons overal vroegen en die wij niet hadden..... Na een uur en een aantal telefoontjes werd zowaar de naam "Eric Fopma" gevonden. Twee kamers gekregen waarvan die onze redelijk is, met laminaat op de vloer. Maar die van Jaap en Ria, zeg maar, een beetje ranzig is, met vloerbedekking. Fijn dat ze nu eenzelfde kamer hebben. Ze zijn een beetje aan het renoveren zeggen ze. Een beetje; dat klopt😂.
Het ontbijt is zeer karig maar het went al wel. Er staan 3 tafeltjes wat volgens ons betekent dat niet veel mensen hier gebruik van maken. Brood, jam en koffie zijn de hoofdingrediënten. Staks maar weer ergens lekkere cappuccino drinken.
Gisteren zijn we lopend naar de haven gegaan en daar wat rondgestruind. Een bezoek gebracht aan het zeeaquarium op het strand gelegen en in zee gezwommen. Het water is heerlijk van temperatuur. Dit in tegenstelling tot San Simeon een klein stukje naar het noorden.
We gaan dadelijk zien of we een fiets kunnen huren.
Onze gedachten zijn steeds bij Ellen en Ello en de familie. Dikke knuffel en kus!
Thats all folks!
Tuut Gea

1. Joke:
    13 augustus 2018
    😘😘
  2. Dineke Reerds l:
    15 augustus 2018
    Ik kan me voorstellen dat het een heel anderre reis word je mis je vrienden sterkte maar geniet toch maar van je reis d