laatste dag LA

16 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Onze laatste stranddag zit erop. Heerlijk rozig net onder de douche vandaan en zo dadelijk even een drankje doen en een hapje eten. Vanmorgen bezoek gehad van Iris en Vera, vriendin met dochter van Jaap en Ria. Zij gaan nog beginnen aan hun USA westtour. Wat wij het mooiste vonden. Tja, lastig hoor. Dit was zo'n afwisselende reis. Straks alle foto's verzamelen en een mooi naslagwerk maken. Thuis op de pc eerst maar eens alle spelfouten corrigeren en goedlopende zinnen maken. Ik zeg je; erg lastig als 50+er op een telefoon met ienimini letters te typen.😂.
Morgen worden we om 13.00 uur opgehaald voor de transfer naar het vliegveld. Het lijkt ver maar is ook niet dichtbij; zeker anderhalf uur rijden en dan nog gewoon in de stad. Vanaf hier wensen we Ello en Ellen sterkte tijdens de crematie van Ellens moeder. In gedachten zijn we bij hen.
Bedankt iedereen voor het lezen en de reacties. Ik gebruik dit blog weer voor het te maken fotoboek.
Thats all folks!
tuut Gea

1. Marga Lauwen:
    17 augustus 2018
    Een hele goede terugreis , veilig weer thuiskomen en bedankt voor alle verhalen . Verdrietig hoe de reis is verlopen voor Ellen en Ello . Zij weten en voelen vast hoe jullie vandaag in gedachte erbij zullen zijn . Lieve groet , Marga .
  2. Joke:
    17 augustus 2018
    Goede terugreis en tot gauw xx
  3. Anneke Kingma:
    Veilige terugreis. Wij steunen Ellen en Ello
  4. Eva:
    17 augustus 2018
    Goede reis terug en bedankt voor het bloggen! X
  5. Herriet:
    17 augustus 2018
    Goede reis terug en veilige thuiskomst. Ik heb genoten van jullie verslag van jullie reis. Verdrietig dat jullie het laatste deel met z’n vieren verder moesten. Lieve groet allemaal.
  6. Angelique:
    17 augustus 2018
    Goede reis naar huis. Het was fijn om mee te reizen.

Groetjes,
    Angelique
  7. Dineke Reerds l:
    17 augustus 2018
    Goede reis terug ,en bedankt voor je mooie verhalen het ga je goed liefs 🛫😘
  8. Helga:
    17 augustus 2018
    Fijne terugreis en bedankt voor alle verhalen
  9. Pa Harms:
    17 augustus 2018
    Gea bedankt voor alle indrukken die we met jullie , door je block, mochten meebeleven. Heel triest
  10. Pa Harms:
    Dat van Ello en Ellen. Goede reis met je 4en. En een goede vlucht Pa en Coby
  11. Carla:
    18 augustus 2018
    Goede reis terug .We hebben weer met veel plezier jullie reis verhalen gelezen.