Lekker lui

4 augustus 2014 - Ao Nang, Thailand

Het is hier echt genieten! Eergisteren lummelend bij het zwembad. Gisteren met de bus naar THE beach club. Heerlijk strand, zonnetje, zitzak en een boek. Ultiem genot! Toen terug voor THE happy hour en gegeten bij een half Nederlands echtpaar. Ellen had het adresje bij de beach club gekregen. Het was wel even zoeken. Een nogal donker zijstraatje in. Egbert en Ellen gingen vast vooruit en kwamen terug op een scooter! Ja hoor, gevonden, nog even doorlopen. Lekker gegeten. Eric is in de hotelkamer gebleven, hij had al de hele dag buikpijn en diarree ..Jaap was weer wat opgeknapt, rug en buikpijn. Net of we elkaar aflossen. Vandaag ziet het er gelukkig beter uit! Net ontbijt achter de kiezen en zien wat vandaag ons brengt..... Sawadee liefs Gea

1. Suzewesterveld:
    4 augustus 2014
    Jullie hebben het ook wel verdiend om een poosje wat rustiger aan te doen! Geniet nog maar want het tropische weer is hier achter de rug! Er staat ons een week met nogal wisselend weer te wachten! Wat regen en beduidend lagere temperaturen! Groeten maar weer!