We zijn onderweg... onderweg naar Tanzania met een tussenstop in Hilversum

2 januari 2022 - Hilversum, Nederland

Zo langzamerhand maken we ( Ria en ik) ons " slaapklaar"... DWZ... ik geloof dat tussen al onze extra tabletten ook slaapmedicatie zit. Goede nachtrust is ff heul belangrijk. We logeren een nachtje in het appartement van Diana, in Hilversum. Zij zit toch in Oeganda en dit is een handige manier om met de trein op Schiphol te komen. We werden vanavond erg verrast op het perron door een groot uitzwaai-team: dankjullie!   Morgen weer vroeg eruit om de trein vanuit Hilversum naar Amsterdam te pakken. Daar zullen we Tineke rond half acht op Schiphol treffen.

Tenminste... . Als onze PCR test negatief is. We kijken om de haverklap op onze mail en in onze digi-D, maar niks nog. Vanmorgen waren Ria en ik al vroeg op pad , notabene naar Hoogezand, om de reizigers PCR - test te laten doen. Het is nl rekenen  omdat die test zoveel uur geldig is. Ik kreeg  al een vreemd gevoel bij het afnemen van  die test . Het systeem lag eruit, kan gebeuren natuurlijk.. De jongeman vroeg aan zijn collega :"Eerst de keel toch?" Toen trok ik al n wenkbrauw op en vroeg of hij ervaring had😅. Vervolgens aaide hij wat aan de binnenkant van m'n wang. Terwijl mijn ervaring was dat regelmatig mijn huig in m'n luchtpijp werd geduwd...

Ria is net naar bed gegaan en hemel, wat ben ik wakker🥴. De wekker gaat wel weer om zes uur... zal ik toch voor deze ene x ook maar zo'n slaappil pakken?

Trusten en hopelijk morgen negatieve test. Fingers crossed....

Tuut Gea

1. José Schudde:
    2 januari 2022
    Ik duim voor jullie. Heel veel plezier!
  2. Herriet:
    2 januari 2022
    Hopen dat jullie negatief zijn en goede reis. Ga jullie met plezier volgen.
  3. Gretha:
    3 januari 2022
    Ontzettend veel plezier en succes met jullie ondernemende reis! Fantastisch hoor!
  4. Harma:
    3 januari 2022
    Wat een avontuur Gea om dit met je vriendinnen te mogen ondernemen. Kijk uit naar je blogs, mooi en vol humor geschreven.
  5. Sandra:
    3 januari 2022
    Heel veel succes met dit fantastisch avontuur! En erg leuk om alles te kunnen volgen in deze reisblog.
  6. Els:
    3 januari 2022
    Ooh jeetje ! Nog even spannend dus? Ik ga er van uit dat jullie inmiddels in het vliegtuig zitten. Goede reis!! Dikke tuut
  7. Marga Lauwen:
    3 januari 2022
    Een hele goede vlucht ! Als het goed is zijn jullie net vertrokken !
  8. Ellen Kingma:
    3 januari 2022
    Goede reis, ik ga er ook vanuit dat jullie onderweg zijn naar Tanzania. Kijk er naar uit jullie verhalen en avonturen te lezen.Dikke knuffel.
  9. Giny Puister:
    Heel veel plezier
  10. Mary:
    3 januari 2022
    Goede reis, en heel veel plezier!!
  11. Marleen Homan:
    4 januari 2022