Stellenbosch part 2

14 augustus 2016 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

Bij de open haard en een drankje de dag doorgenomen. Eric heeft de gehele dag in bed doorgebracht met af en toe een kopje thee. Ello en Jaap zijn naar de golfbaan vertrokken nadat de binnenspiegel van onze bus met een rol ducktape weer was vastgezet . De eerste de beste pothol in de weg was al desastreus voor de spiegel.... maar zien hoe we dit morgen gaan doen. Ello kopte uiterst licht tegen de spiegel bij het uitstappen toen we in hier aankwamen. Niets te zien bij Ello gelukkig ( harde kop?)
Ria Ellen en ik zijn met de shuttle naar Jonkerhoek gegaan om een hike te doen. Het is er werkelijk erg koud maar supermooi. Na tweeënhalf uur te hebben gehiked een theetje besteld met de vraag of de shuttle up weer gebeld kon worden. Dat lukte niet want er was geen telefoon in the house (stond achter ons.... ) en tot mn stomme verbazing zonder landnummer de shuttlebus kunnen bellen. Morgen maar even checken op mijn vodafoon wat dit telefoontje nu werkelijk heeft gekost.
Ik geloof dat we bijna gaan eten. We hebben vanmiddag een leuke tent gezien en een reservering gemaakt. Iedereen die wil gaan lunchen of dineren wordt vriendelijk verzocht om bij de deur te wachten zodat het personeel je een plaats
kan aanbieden. Als boernnn lopen wij gewoon door... ook hier even wennen. Morgen naar Hout Bay. Niet erg ver en er is veel te doen! Zin in! Tot zover, dikke tuut Gea

1. Els:
    14 augustus 2016
    Och wat sneu voor Eric!! Wens hem beterschap. En voor morgen weer een fijne dag. We zien al weer uit naar je verslag! Dikke tuut!
  2. Marja Wieringa:
    14 augustus 2016
    Erik snel beter worden hoor.
  3. Joke:
    14 augustus 2016
    Ach wat een ziekte allemaal Eric beterschap !!
    Mooi dat jullie zoveel ondernemen!!
    Veel plezier op Houtbay
  4. Pa Harms:
    15 augustus 2016
    Eric kop deur veur en beterschap Pa